המגמה מציעה לתלמידיה התמחות ברמה של 10 יח”ל בתחומי הפרסום
ויחסי ציבור במגוון המדיות הקיימות – פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר.
מגמה זו מציעה לבוגריה תעודת בגרות טכנולוגית ואת האפשרות
להמשיך וללמוד במכללות השונות (י”ג-י”ד) במסגרת עתודה ולסיים עם
תעודת הנדסאי.

הלימודים במגמה מאופיינים בשילוב בין 2 מסלולים:

המסלול העיוני
והמסלול המעשי.

במסלול העיוני התלמידים לומדים את המקצוע המוביל “תקשורת
וחברה” שכולל נושאים תיאורטיים מתחום התקשורת: תפקידי התקשורת
במדינה דמוקרטית, השפה הדיגיטלית, חדשות בטלוויזיה, קולנוע תיעודי,
צילום עיתונאי, קליפים מוזיקאליים, הומור סאטירה וביקורת, תוכניות
ריאליטי, עיתונות הספורט, פרסומות וקמפיינים חברתיים ועוד.
במסלול המעשי התלמידים לומדים ורוכשים כלים ומיומנויות של כתיבה,
תסריטאות, הפקה, צילום סטילס וצילום ווידאו, עיצוב גרפי ועריכת ווידאו,
יצירת קמפיין באינטרנט, יצירת בלוגים ואתרים באינטרנט ופרסום
ברשתות החברתיות.

המטרה היא לעורר למעורבות חברתית ואקטיביזם,
תוך היכרות עם זכויות האדם והאזרח וכיבוד כללי האתיקה באינטרנט
ובחברה.
מה במגמה
❖ 5 יח”ל – לימודים עיוניים בתקשורת וחברה
❖ 5 יח”ל – התמחות בפרסום ויחסי ציבור
⬧ 3 יח”ל – פרוייקט מעשי
⬧ 2 יח”ל – עבודה סמינריונית